Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Friss topikok

Címkék

Twitter

Húsvétkor ha faterral elmegyünk locsolni + Locsolóversek

2013.03.31. 06:00 SexyMoneyPenny

"Gyere kislány, meglocsollak 
Kedvezményes áron, 
Gumi nélkül negyven rugó, 
Kölnivel csak három!"

"Baripina, csibepicsa, nyuszifasz, 
Meglocsollak, ha a tökömre pihe-puha puszit adsz.
"

"Izzad a talpam, 
Kemény a farkam, 
Ha meglocsollak, 
Segítesz rajtam?
"

"Az én locsolómra 
két tojás van festve!
Hogyha ezzel meglocsollak,
Elmehetsz majd GYES-re!
"

"Zöld erdõbe' vótam,
Szopjál le, oszt jó' van!
"

"Húsvétkor ez szép szokás:
Sonkák közé két tojást.
"

"Te vagy az, ki nekem maradt, 
meglocsollak, dõljél hanyatt!
"

"Vizen ring 1 lyukas csónak, 
Megfogtam a locsolómat, 
Nem hagyom ki ezt a ziccert, 
Te is kaphatsz 1 nagy spriccet!
"

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét szex szopás dugás szexi locsolóvers sexymoneypenny disznó locsolóvers

A bejegyzés trackback címe:

https://sexymoneypenny.blog.hu/api/trackback/id/tr355171065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása